15 Ağustos 2008 Cuma

Nightwish - Nemo (Live)

Uzun zamandir bloga birsey ekleyemedim, ekleyemedik. Malumunuz hasmetli, azametli, sefkatli ve cok merhametli Turk mahkemeleri ve buyukleri, biz genclerin zararli sitelere girip genc dimaglarimizi kirletmemizi engellemekle mesgulduler. Aslinda hala mesguller, fakat ben bu girdiyi baska bir ulkeden yapiyorum. Allah devletimize zeval vermesin, buyuklerimizi de basimizdan eksik etmesin. Amin. Neyse, bu giristen sonra asil konumuza donebiliriz. Nightwish, benim "sert" muzik dinleme ihtiyacimi gidermeme yardimci olan en onemli muzik grubudur diyebilirim. Vakti zamaninda Metallica dinlerdim, ama onlar hem cok eskidiler, hem de bana, bazi zamanlarda, fazla sert gelirlerdi. Nightwish ise, gerek tarzi (klavyenin "yumusatici" etkisi) ve gerekse opera vokali (Tarja) ile, benim daha hoslanacagim bir muzik turu yapiyor. (Gerci Tarja artik gruptan ayrildi ve Anette'in tarziyla sarki daha pop-vari oluyor.) Bu sarkiyi aslinda onceleri o kadar begenmezdim. Benim icin daha favori parcalari vardi Nightwish'in. Fakat sarkiyi dinledikce tadina varmaya basladim ve su anda en favori Nightwish sarkilarimdan birisi. Bastaki klavye, ortadaki gitar solosu ve sonda gelen "patlama" kismi en begendigim yerlerden bazilari. Sarki bende karli bir dagin tepelerinde yurume hissi uyandiriyor, nedendir bilemiyorum. :) Ruzgar essin, soguktan usuyeyim, yukseklerde yuruyeyim, etrafa oradan bakabileyim istiyorum.

Hiç yorum yok: